Ves al contingut

A l’hora indicada, presentació a l’Aeroport de Barcelona per a sortir en vol regular de la companyia VUELING amb destinació Reykjavik.

Tràmits d’equipatge i rebuda per part del guia local a l’aeroport.

Trasllat al nostre hotel al centre de Reykjavik.

El trajecte dura uns 45 minuts, durant els quals es creuaran els camps de lava de la península de Reykjanes.

Allotjament al centre de Reykjavik (Hotel SKUGGI o similar).

Nuestro equipo trabaja desde la excelencia para hacer realidad el viaje de tus sueños.

Déjanos tu email y no te pierdas nuestras promociones exclusivas.

El nostre equip treballa des de l'excel·lència per fer realitat el viatge dels teus somnis.

Deixa'ns el teu email i no et perdis les nostres promocions exclusives.

Descobreix el món amb estil: viatges excusius al teu abast

Subscriu-te ara i accedeix a experiències úniques, destinacions i ofertes exclusives dissenyades només per a viatgers com tu

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per al seu funcionament correcte i per a fins analítics. Conté enllaços a llocs web de tercers amb polítiques de privadesa alienes que podràs acceptar o no quan hi accedeixis. En fer clic al botó D'acord, accepta l'ús d'aquestes tecnologies i el processament de les dades per a aquests propòsits.
Privacidad